Bosanskohercegovački ekspert za copywriting i LinkedIn strategije, Jasmin Alić, bio je ponovo jedan od istaknutih predavača na ovogodišnjem infestival.sk u Slovačkoj, gdje je održao inspirativna predavanja i praktične radionice.
Kao međunarodni govornik i trener, Alić je održao dva izuzetno zapažena predavanja i to “Sadržaj zasnovan na ljudima: Revolucija u marketingu sadržaja”, koje je donijelo novu perspektivu na kreiranje sadržaja u doba vještačke inteligencije. Njegovo predavanje naglasilo je kako AI može pomoći u isticanju autentičnosti u digitalnom prostoru.






Drugo predavanje, baziralo se na “Tri psihološka trika za potpisivanje ugovora s premium klijentima putem LinkedIna”, te je fokus bio na psihologiju pisanja i utjecaj kvalitetnog sadržaja na privlačenje visokoprofitabilnih klijenata putem LinkedIna.
“U zadnje tri godine vidjeli smo toliko vijesti i novih primjena iz svijeta umjetne inteligencije da danas korisnici društvenih mreža izuzetno lako mogu prepoznati AI sadržaj. Čak i LinkedIn kao platforma limitira ‘očiti’ AI sadržaj, komentare, profile itd. Već godinama upozoravam svoje klijente i publiku na ovo ‘zasićenje’. I evo, sada smo tu. Danas su pisanje i komunikacijske vještine nešto što morate imati kao stručnjak u bilo kojoj industriji. AI je alat i pomagalo, a nikako zamjena za rad. Poželjno je koristiti AI da sačuvamo sebi vrijeme, ali ne i da zapostavimo one vještine koje nam uistinu donose klijente i grade naš brend”, kazao je Alić.
Osim predavanja, Jasmin je vodio i dvije radionice koje su izazvale ogroman interes učesnika.
“Moj okvir pripovijedanja vrijedan milion dolara: 7 sastojaka svakog posta” otkrila je tajne uspješnog pripovijedanja i kako kreirati postove koji privlače pažnju i konverzije dok je druga radionica “Radionica sadržaja za 2025: Vaših narednih 365 dana sadržaja na LinkedInu”, pružila učesnicima konkretne alate i strategije za planiranje sadržaja na LinkedInu za cijelu godinu unaprijed.
Jasminovo gostovanje na infestival.sk još jednom je potvrdilo njegov status jednog od vodećih svjetskih LinkedIn kreatora i trenera, a njegova predavanja i radionice nastavili su inspirisati profesionalce iz raznih industrija.
Infestival.sk je ove godine okupio vodeće stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga, tehnologije i biznisa, a Alićev doprinos konferenciji bio je jedan od najzapaženijih.
Za više informacija o Jasminu Aliću i njegovom radu, posjetite njegovu zvaničnu stranicu ili LinkedIn profil.