Breezy, podružnica ASBIS Grupe specijalizirana za obnovu i prodaju korištenih IT uređaja, otvorila je u Raszynu, blizu Varšave, jedan od najmodernijih pogona za obnovu pametnih telefona.
Opremljen naprednim rješenjima umjetne inteligencije i robotike, ovaj objekat omogućava preciznu procjenu i obnovu korištenih uređaja, s kapacitetom obrade do milion telefona godišnje, od čega će 320.000 biti potpuno obnovljeno.
Automatizacija i preciznost u procjeni uređaja
Pogon, iako zauzima samo 600 m2, sadrži liniju za procjenu i sortiranje koja koristi 18 robotiziranih stanica i zahtijeva samo četiri operatera po smjeni. Proces počinje u DECANT stanici, gdje se uređaji automatski identifikuju putem IMEI i serijskih brojeva, dok istovremeno prolaze kroz sigurnosno brisanje podataka prema NIST-800-88 standardima. Nakon toga, uređaji se pune, povezani su s mrežom i podaci o njihovom stanju se automatski bilježe u bazu.
Sljedeći korak uključuje niz automatiziranih testova. AI sistem prepoznaje vizuelne nedostatke poput ogrebotina, dok zvučna izolirana komora provodi testove zvučnih frekvencija. Testiraju se i funkcionalnost ekrana, tipki te kamere, nakon čega se utvrđuje da li uređaj zahtijeva dodatne kozmetičke ili tehničke popravke.
Transparentnost i održivost na prvom mjestu
Breezyjev sistem osigurava maksimalnu transparentnost za kupce. Svaki uređaj prolazi kroz automatiziranu foto-stanicu, gdje se izrađuju visokokvalitetne fotografije iz šest različitih uglova, koje se zatim pohranjuju u digitalni portfolio uređaja. Nakon finalne provjere, uređaji se pakuju u ekološki prihvatljive folije i kutije prilagođene tržištu na koje su namijenjeni.
Breezy, koji već dominira na tržištima Srednje Azije i Kavkaza, sada širi prisustvo u EU, na Bliski istok i Afriku. Kompanija kroz omnichannel pristup, koji spaja e-trgovinu i fizičke Breezy Experience centre, osigurava kvalitetne i pristupačne obnovljene uređaje.
Serhei Kostevitch, izvršni direktor ASBIS Grupe, istakao je kako je novi objekat rezultat uspješne saradnje Breezyjevih stručnjaka i ASBIS Robotic Solutions (AROS) inženjerskog tima.
“Ovo je skalabilno i troškovno učinkovito rješenje koje postavlja nove standarde u industriji obnove IT uređaja”, dodao je.
Industrija 5.0 – održivost i efikasnost
Breezy svoj rad temelji na principima Industrije 5.0, koji podrazumijevaju blisku saradnju ljudi i robotskih sistema. Automatizacija omogućava zaposlenima da se fokusiraju na zadatke više vrijednosti, dok roboti preuzimaju repetitivne i fizički zahtjevne poslove. Emil Oklinski, direktor Breezy Poland, naglašava da AI rješenja omogućavaju rad 24/7, poboljšavaju tačnost procjene i omogućavaju obradu do milion jedinica godišnje.
“Vjerujemo da će ova godina za nas označiti proboj. Koristeći ASBIS-ovu distribucijsku mrežu diljem EU-a i uz podršku naših klijenata, Breezy može značajno ojačati svoju poziciju na poljskom i drugim europskim tržištima. Naš glavni cilj je pružiti našim partnerima i kupcima proizvode i usluge najviše kvalitete. Ponosni smo što naši napori da elektroničkim uređajima damo drugi život doprinose održivom razvoju i ekonomiji. Izgradnja budućnosti za našu djecu veliki je izvor motivacije za nas”, izjavio je Emil Oklinski, generalni direktor Breezy Poland.
Andrii Kosar, generalni direktor Breezyja, istakao je da je transparentnost jedna od temeljnih vrijednosti Breezyja.
“Osiguravamo da korisnici dobiju maksimalan broj informacija o proizvodu prije otvaranja kutije obnovljenog uređaja. Također sam uvjeren da će naši novi automatizirani objekti za ocjenjivanje u Poljskoj znatno poboljšati našu skalabilnost, održivost i vrijeme izlaska na tržište.”
Osim efikasnosti, Breezy doprinosi i održivosti smanjujući elektronički otpad i emisiju CO2. Do kraja 2024. godine, kompanija planira obnoviti preko 300.000 pametnih telefona, čime će smanjiti emisiju CO2 za više od 20.000 tona.
Breezyjev novi pogon ne samo da podiže ljestvicu u industriji obnove uređaja, već i doprinosi cirkularnoj ekonomiji, pružajući korisnicima kvalitetne i ekološki prihvatljive opcije za kupovinu pametnih telefona.