Na ovogodišnjem Svjetskom kongresu mobilnih tehnologija (MWC 2025) u Barseloni, Huawei je predstavio svoj jedinstveni telefon s trostruko preklopnim ekranom – Huawei Mate XT Ultimate Design, kao i mnoge druge premium flagship proizvode usmjerene na modu i inovacije.
Posjetioci su imali priliku istražiti specijalizirane zone posvećene preklopnim telefonima, zdravlju i fitnesu, fotografiji te alatima za kreativni rad, te se upoznati s najnovijim tehnologijama koje Huawei implementira u svakodnevni život.
S velikim uzbuđenjem dočekan je Huawei Mate XT, prvi komercijalni pametni telefon s trostruko preklopnim ekranom. Ovaj model koristi specijalno razvijene tehnologije šarki i ekrana koje omogućavaju da se ekran savija unutra na jednoj šarki, a izvana na drugoj. Telefon je opremljen kamerom s fizičkim otvorom blende koji se može prilagoditi u 10 nivoa.
U Huawei Consumer BG paviljonu predstavljeni su i uređaji iz Huawei Mate 70 serije, opremljeni Ultra Chroma kamerom koja donosi do sada neviđenu tačnost boja. U posebnoj zoni, posjetioci su mogli isprobati funkcije poput Multi exposurea i AI retuširanja.
Posebnu pažnju privukao je i Huawei Mate X6, gdje su posjetioci imali priliku upoznati inovativne materijale korištene u izradi ovog uređaja. Kroz interaktivne demonstracije, mogli su testirati rezanje leda grafenskim listom, kako bi osjetili izuzetnu toplotnu provodljivost materijala od kojeg je izrađen ovaj model.
Huawei je također predstavio svoju naprednu liniju nosivih uređaja kroz simulacije stvarnih scenarija iz oblasti sporta i zdravlja. U biciklističkoj zoni, učesnici su mogli testirati brzo i precizno praćenje vitalnih funkcija pomoću Huawei TruSense sistema. Posjetioci su imali priliku uporediti podatke o srčanom ritmu prikupljene pomoću Huawei Watch GT 5 sata, koji je namijenjen i profesionalnim sportistima.
U Health Glance zoni prikazano je više zdravstvenih indikatora koje prati Huawei Watch D2. Huawei je naglasio da su pametni nosivi uređaji postali ključni faktor u rastu potrošačkog sektora kompanije, što potvrđuje i podatak da je Huawei u prva tri kvartala 2024. godine ostvario najveći volumen prodaje nosivih uređaja u poređenju s konkurencijom.
U GoPaint zoni predstavljeni su radovi umjetnika iz cijelog svijeta, nastali pomoću ekskluzivnog GoPaint softvera na Huawei MatePad uređaju. Novi MatePad Pro model s PaperMatte OLED ekranom dijagonale 13,2 inča pokazuje Huaweiće nastojanje da pruži vrhunsko iskustvo kreativcima. Ovaj inovativni ekran omogućava živopisne boje i veću preglednost, nudeći osjećaj pisanja i crtanja sličan radu na papiru. Huawei M-Pencil 3. generacije podržava osjetljivost na pritisak od 10.000 nivoa, omogućavajući korisnicima da maksimalno iskoriste različite virtualne četkice u GoPaint softveru.
Među audio inovacijama, Huawei je predstavio FreeArc bežične slušalice, prvi model otvorenih slušalica s ikoničnim C-bridge dizajnom u obliku minđuše. Ove slušalice pružaju izuzetan zvuk, snažan bas i vrhunsku udobnost, idealne su za sve vremenske uslove, a zahvaljujući IP57 sertifikatu otpornosti na vodu, pogodne su za sport i aktivnosti na otvorenom, čak i po kiši.
Huawei nastavlja svoj razvojni put kao lider u inovacijama, jačajući konkurentnost svojih proizvoda i pružajući napredno, AI-poboljšano iskustvo u svim scenarijima korištenja.