Od svog lansiranja u julu 2016. godine, Pokémon GO je osvojio igrače širom svijeta, sa preko 1 milijardu preuzimanja do 2024. godine. Igra je do sada generisala oko 7,9 milijardi dolara ukupnog prihoda, pri čemu Sjedinjene Američke Države prednjače s više od 3 milijarde dolara, Japan s 2,45 milijardi, a Njemačka s 395,1 milion dolara.
I pored uspjeha, posljednjih godina zabilježen je pad prihoda. Tokom 2024. godine, potrošnja igrača pala je na 544 miliona dolara, što je druga najniža godišnja zarada od izlaska igre. Među glavnim razlozima se navode umor igrača zbog čestih ažuriranja i sve jača konkurencija na tržištu mobilnih igara.
Međutim, Pokémon GO i dalje ima posvećenu zajednicu. Samo u 2023. godini, igra je preuzeta više od 41 milion puta, a najaktivniji kvartal bio je treći, sa 12,45 miliona novih instalacija.
Kada je riječ o broju aktivnih korisnika, prema podacima platforme ActivePlayer.io, Pokémon GO trenutno ima oko 79,2 miliona mjesečno aktivnih igrača širom svijeta (stanje: april 2025), od čega je oko 5,2 miliona aktivno svakog dana.
Igra i dalje organizuje masovne događaje poput Pokémon GO Festa u Londonu, koji je 2023. godine okupio skoro 50.000 učesnika, koji su zajedno uhvatili više od 10 miliona Pokémona tokom trajanja festivala.
U značajnom poslovnom potezu, kompanija Niantic je prodala svoj gaming sektor, uključujući Pokémon GO, saudijskoj firmi Scopely za 3,5 milijardi dolara. Cilj ove akvizicije je dugoročna podrška i ulaganja u igru, dok će se Niantic dalje fokusirati na razvoj geoprostorne AI tehnologije.
Uprkos izazovima, popularnost Pokémon GO-a i dalje je snažna, a njegova lojalna baza igrača ukazuje na to da će ova igra i dalje imati važnu ulogu u svijetu mobilnog gaminga.